toisaalta olen alkanut avautua äidille asioista joista lähtee nälkä ja itku nousee kurkkuun. ehkä jatkossa siitä tulee helpompaa ja tunnen kerrankin aikuisen tuen oikealta taholta.

Riik'maisesti muotoilen itseni: olen kamalan läski ja surullinen ja poltan liikaa tupakkaa. ("...ja käytän liikaa meikkiä", mä muistan)
toivottavasti Riik pysyy kasassa.

itse pysyn muistamalla häpykarvojen vähyyden - surullista että sekin on niin lyhytaikaista.