toisaalta olen alkanut avautua äidille asioista joista lähtee nälkä ja
itku nousee kurkkuun. ehkä jatkossa siitä tulee helpompaa ja tunnen
kerrankin aikuisen tuen oikealta taholta.
Riik'maisesti muotoilen itseni: olen kamalan läski ja surullinen ja
poltan liikaa tupakkaa. ("...ja käytän liikaa meikkiä", mä muistan)
toivottavasti Riik pysyy kasassa.
itse pysyn muistamalla häpykarvojen vähyyden - surullista että sekin on niin lyhytaikaista.
keskiviikko, 13. huhtikuu 2005
Kommentit